banner di nutizie

Nutizie

Perchè i sacchetti di plastica biodegradabili sò diventati sempre più populari?

A plastica hè senza dubbitu una di e sustanze più diffuse in a vita muderna, per via di e so proprietà fisiche è chimiche stabili. Trova una larga applicazione in l'imballaggi, a ristorazione, l'elettrodomestici, l'agricultura è diverse altre industrie.
 
Quandu si traccia a storia di l'evoluzione di a plastica, i sacchetti di plastica ghjocanu un rollu fundamentale. In u 1965, a cumpagnia svedese Celloplast hà brevettatu è introduttu i sacchetti di plastica in polietilene nantu à u mercatu, guadagnendu rapidamente pupularità in Europa è rimpiazzendu i sacchetti di carta è di tela.
 
Sicondu i dati di u Prugramma di e Nazioni Unite per l'Ambiente, in menu di 15 anni, in u 1979, i sacchetti di plastica avianu catturatu un impressiunante 80% di a quota di u mercatu europeu di l'insaccamentu. In seguitu, anu rapidamente affermatu a so duminazione annantu à u mercatu mundiale di l'insaccamentu. À a fine di u 2020, u valore di u mercatu mundiale di i sacchetti di plastica hà superatu i 300 miliardi di dollari, cum'è indicatu da i dati di Grand View Research.
 
Tuttavia, inseme cù l'usu diffusu di sacchetti di plastica, e preoccupazioni ambientali anu cuminciatu à emerge à grande scala. In u 1997, hè stata scuperta a Pacific Garbage Patch, custituita principalmente da rifiuti di plastica ghjittati in l'oceanu, cumprese buttiglie è sacchetti di plastica.
 
Currispundendu à u valore di mercatu di 300 miliardi di dollari, a riserva di rifiuti plastichi in l'oceanu s'alzava à a cifra sbalorditiva di 150 milioni di tunnellate à a fine di u 2020, è aumenterà di 11 milioni di tunnellate à l'annu dopu.
 
Eppuru, i plastichi tradiziunali, per via di u so largu usu è di e so proprietà fisiche è chimiche favurevuli per numerose applicazioni, accumpagnati da a capacità di pruduzzione è da i vantaghji di costu, si rivelanu difficili da rimpiazzà facilmente.
 
Dunque, i sacchetti di plastica biodegradabili pussedenu proprietà fisiche è chimiche chjave simili à i plastichi tradiziunali, chì permettenu a so applicazione in a maiò parte di i scenarii d'usu di a plastica esistenti. Inoltre, si degradanu rapidamente in cundizioni naturali, riducendu l'inquinamentu. Di cunsiguenza, i sacchetti di plastica biodegradabili ponu esse cunsiderati a suluzione ottima à u mumentu.
 45 anni
Tuttavia, a transizione da u vechju à u novu hè spessu un prucessu rimarchevule, in particulare quandu si tratta di rimpiazzà i plastichi tradiziunali radicati, chì dominanu numerose industrie. L'investitori chì ùn cunnoscenu micca stu mercatu puderanu avè dubbi nantu à a fattibilità di i plastichi biodegradabili.
 
L'emergenza è u sviluppu di u cuncettu di prutezzione ambientale derivanu da a necessità di affrontà è mitigà l'inquinamentu ambientale. E grande industrie anu cuminciatu à abbraccià u cuncettu di sustenibilità ambientale, è l'industria di i sacchetti di plastica ùn hè micca una eccezione.


Data di publicazione: 28 di ghjugnu 2023