banner di nutizie

Nutizie

Impattu di l'imballaggio ecologicu: Riduzione di i rifiuti in l'industria di a ristorazione cilena cù i compostabili

U Cile hè diventatu un capu di fila in a lotta contru l'inquinamentu plasticu in America Latina, è a so stretta pruibizione di i plastichi dispunibili hà rimodellatu l'industria di a ristorazione. L'imballaggi compostabili furniscenu una suluzione sustenibile chì risponde à i requisiti regulatori è à l'ubbiettivi ambientali cù l'adattazione di ristoranti è imprese di ristorazione.

 

Pruibizione di a plastica in Cile: Panoramica di a regulazione

U Cile hà messu in opera una pruibizione cumpleta di a plastica per tappe dapoi u 2022, pruibendu l'usu di plastica dispunibile in i servizii di catering, cumpresi stoviglie, cannucce è cuntenitori. Impone l'usu di materiali compostabili certificati è altri sustituti, cù l'obiettivu di riduce i rifiuti di plastica è di prumove l'ecunumia circulare. L'imprese seranu punite s'elle ùn rispettanu micca e regulazioni, ciò chì face chì e persone anu bisognu urgentemente d'aduttà suluzioni d'imballaggio rispettose di l'ambiente.

 

L'industria di a ristorazione si rivolge àImballaggi compostabili

L'industria di a ristorazione si basa nantu à i prudutti di consegna di cibo à purtà via è dispunibili, dunque hè stata significativamente affettata. L'imballaggi compostabili cum'è i sacchetti è i filmi furniscenu una alternativa fattibile è riducenu l'impattu nantu à l'ambiente. A ricerca mostra, per esempiu, chì i materiali compostabili ponu esse degradati in 90 ghjorni in cundizioni industriali, riducendu cusì a quantità di rifiuti chì entranu in discariche è oceani. Stu cambiamentu hè cruciale per e zone urbane cum'è San Diego, induve i servizii di distribuzione di cibo si stanu espandendu rapidamente.

 

Certificazione è Norme: Garanzia di a Conformità

Per risponde à i requisiti regulatori, l'imballaggi compostabili devenu risponde à a certificazione internaziunale, cum'è ASTM D6400 (USA) o EN 13432 (Europa), chì pò verificà chì u pruduttu hè cumpletamente biodegradabile in impianti di compostaggio industriali è ùn cuntene micca residui tossichi. Queste norme garantiscenu chì i prudutti evitanu u cumpurtamentu di "greenwashing" è rispondenu à i requisiti regulatori di u Cile. Inoltre, a certificazione "OK Compost" è a dichjarazione esplicita di cumpusizione senza PFAS sò cruciali per migliurà a reputazione di a marca è assicurà l'accessu à u mercatu in u settore di l'imballaggi sustenibili di u Cile.

 

Insight di i dati: Crescita di u mercatu è riduzione di i rifiuti

Dumanda di u Mercatu:Spintatu da a pruibizione di a plastica è da e preferenze di i cunsumatori, u mercatu mundiale di l'imballaggi compostabili duveria cresce à un tassu di crescita annuale cumpostu di 15,3% trà u 2023 è u 2030. In Cile, l'imprese di ristorazione anu dichjaratu chì u tassu di adozione di l'imballaggi compostabili hè aumentatu di 40% dapoi chì a pruibizione hè stata implementata.

 

Riduzione di i rifiuti:Dapoi l'implementazione di a pulitica, i rifiuti di plastica di i servizii di ristorazione in cità cum'è San Diego sò diminuiti di 25%, è i prudutti compostabili anu ancu cuntribuitu à i prughjetti di compostaggio municipali.

 

Cumportamentu di u cunsumadore:L'inchiesta mostra chì u 70% di i cunsumatori chileni preferiscenu marche chì utilizanu imballaggi sustenibili, ciò chì mette in risaltu i vantaghji cummerciali di i prudutti compostabili.

 

Studiu di casu: Esempi di successu in l'industria di a ristorazione cilena

1. Catena di ristoranti di San Diego: Un grande gruppu di catering hè passatu à sacchetti è cuntenitori compostabili, riducendu i rifiuti di plastica di 85% ogni annu. Sta trasfurmazione hà cunsulidatu a so maghjina di marca ambientale è hà attrattu a cuuperazione di catene alberghiere internaziunali.

2. Chioschi di cibo di strada: In Valparaiso, i venditori utilizanu film compostabile per l'imballaggi, è notanu u miglioramentu di a conformità è di a soddisfazione di i clienti. A mossa hà ancu riduttu u costu di a gestione di i rifiuti di 30% per via di a cuuperazione di compostaggio.

 

Ruolo di Ecopro Manufacturing Co., Ltd

In qualità di espertu in filmi compostabili è sacchetti d'imballaggio, Ecopro furnisce suluzioni certificate chì rispondenu à i standard regulatori cileni. I nostri prudutti (cumpresi i sacchetti compostabili è l'imballaggi per catering) prestanu attenzione à a durabilità, a funzionalità è a cumpleta compostabilità. Per esempiu, i nostri filmi ponu esse degradati in 60-90 ghjorni in impianti industriali, sustenendu l'ubbiettivu di riduzione di i rifiuti senza influenzà e prestazioni.

 

Cunclusione: Abbracciate un Futuru Sostenibile

A pruibizione di i plastichi in Cile offre una opportunità per l'industria di a ristorazione di guidà u sviluppu sustenibile. L'imballaggi compostabili ùn ponu micca solu assicurà a conformità, ma ancu riduce l'impattu ambientale è migliurà a reputazione di a marca. Cù a crescita di a dumanda, l'imprese devenu dà priorità à e soluzioni certificate per prumove l'ecunumia circulare.

 

Aghjurnate u vostru imballaggio cù un sustitutu compostabile certificatu. Per piacè cuntattate Ecopro Manufacturing Co., Ltd per una suluzione persunalizata chì risponde à i vostri bisogni di catering. Travagliemu inseme per creà un futuru più verde, più rispettuosu di l'ambiente è senza rifiuti.

 

 

(u "Situ") hè solu per scopi informativi generali. Tutte l'infurmazioni nantu à u Situ sò furnite in bona fede, ma ùn facemu alcuna dichjarazione o garanzia di alcun tipu, espressa o implicita, riguardu à l'accuratezza, l'adeguatezza, a validità, l'affidabilità, a dispunibilità o a cumpletezza di qualsiasi infurmazione nantu à u Situ. IN NESSUNA CIRCOSTANZA AVREMU ALCUNA RESPONSABILITÀ VERSU VOI PER QUALSIASI PERDITA O DANNO DI QUALSIASI TIPU SUBITU IN RISULTATU DI L'USU DI U SITU O DI L'AFFIDAMENTU SU QUALSIASI INFORMAZIONE FORNITA NANT'À U SITU. U VOSTRU USU DI U SITU È U VOSTRU AFFIDAMENTU SU QUALSIASI INFORMAZIONE NANT'À U SITU HÈ ESCLUSIVAMENTE À U VOSTRU RISCHIU.

21 anni

(Creditu: iStock.com)


Data di publicazione: 27 d'aostu 2025